esmaspäev, 3. september 2012

Nora Roberts- O'Hurley saaga 1-4- Viimane Aus Naine

Ma võin lugeda midaiganes ja jõuda jälle Nora Robertsini. Ma naudin tema kirjutatud raamatuid. Mulle meeldib tema stiil. Ja see, et ta kirjutab järgnevaid raamatuid, kus tegelased on sulle tuttavad esimesest raamatust ja taustalood on teada ning kuidas kõik tema lood on täiesti erinevad. Sel korral siis : Nora Roberts tutvustab O'Hurleysid, sädeleva ande ja särisevate kirgede dünastiat. Kui seks müüb, siis müüvad ka valed – eriti siis, kui paljastatakse tõde. Ja küüniline ajakirjanik Dylan Crosby teadis, et lihtsa lese etendus, mida Abby O'Hurley talle mängis, ei ulatunud tõe ligigi. Siin pidi olema mingi saladus. Tal polnud vaja teha muud kui võtta appi sarm, kustutada tuled ning naine sosistab talle kõik saladused. Kui just naine ei avasta enne tema omi... https://www.raamatukoi.ee/cgi-bin/raamat?204380 Raamat haaras kaasa, ma lugesin seda inglise keeles, ega oska seetõttu kommenteerida kui hea tõlge on. Kuid üldiselt on need üsna head olnud. Siiski, ma olen avastanud inglise keeles lugemise võlu. Audioraamatu fännidele siis need raamatud on ka MP3na olemas.

Kommentaare ei ole:

Blog.tr.ee