reede, 4. märts 2011

Richard Branson- RÄÄGIME ÄRIST, MIDAGI VARJAMATA. GLOBAALSE ETTEVÕTJA SEIKLUSED

Esiteks alustan sellest, et ma olen vaimustunud selle mehe eduloost. See on justkui Ameerika unelm.
Lugedes seda raamatut oli aru saada, et see mida ta teeb meeldib talle. Ta on kirjutanud enamuse raamatust säravate silmadega ning tõenäoliselt on sama särasilmsed ka teised Virgini töötajad.

Ma soovitan seda raamatut lugeda kõigil, keda vähegi huvitab kuidas üks ettevõte võiks töötada. On huvitav lugeda kuidas minu jaoks üks edukamaid mehi on oma firmad üles ehitanud, kuidas need toimivad ning mis on edu saladus.
Googeldage Virgin America ja te leiate pildid vapustava interjööriga lennukitest, millega mina tahaksin kindlasti lennata.

Ühesõnaga raamat on innustav ja annab nii mõnegi mõte kasvõi igapäevaeluks.

Kommentaare ei ole:

Blog.tr.ee