reede, 4. märts 2011

Nora Roberts- Morrigani Rist, Jumalate tants, Vaikuse org

Nende kolme raamatu kaante vahele on koondunud kokku vampiirid, nõiad, ajas- ja maailmade vahel rändamine, keskaeg ja tänapäev, armastus ja võitlused.
Kõik elemendid mida ühe hea raamatu jaoks vaja on.

Esimese raamatu algus ei tahtnud kuidagi minu jaoks omaseks saada. Kuid ma jätkasin kangekaelselt lugemist sest teema tundus ülihea olevat. Ja ma ei pidanud pettuma. Nora Roberts on minu jaoks olnud läbi aegade üks lemmikuimad kirjanikke. Tema fantaasialennud on lahedad, olustikud, õhkkonna loomised ja kirjeldused lummavad.
Olles jõudnud esimese raamatu poole peale ei suutnud ma enam raamatut käest panna. Õnneks oli mul võimalus mitu päeva kodus olla ning kõik kolm raamatut korraga läbi lugeda.
See kuidas panna kolme raamatusse kokku kogu eelnevalt loetletud nimekiri ja palju muud- selleks peab osav olema. Muidugi kindlasti on võimalik, seda kõike ka igavamalt kirjutada.

Raamatut soovitan kõigile lootusetutele romantikutele, kes armastavad salapära, seiklusi, võitlusi ja loomulikult armastust...

Kommentaare ei ole:

Blog.tr.ee