pühapäev, 5. august 2012

E L James- Fifty Shades Darker

Triloogia teine raamat. Kui ma esimese raamatu kuulamise lõpetasin kell neli hommikul pisarais, siis vaatamata täiesti erinevatele maailmadele läheb kahe peategelase Anastasia Steeli ja Christian Grey lugu edasi. Nüüd mõõdetakse aega päevades, mitte kuudes ja aastates. Ja kui peaaegu igal päeval juhtub midagi nii palju, siis peavad loo peategelased tänu neile sündmustele kindlasti muutuma. Kuid kuhu need muutused välja viivad? Kas Christiani minevik varjutab lõplikult nende suhte? Ma naersin, ma nutsin ja nautisin hea lugemist/kuulamist. Ma pean tunnistama, et näitlejanna Becca Battoe loeb lugu kaasahaaravalt ja võimalik, et see annab raamatule omamoodi midagi juurde. Kuid ma olen kindel, et ise lugedes saab see lugu veel omakorda midagi juurde. Mul on triloogia tellimus juba Amazonist välja vaadatud. Varuge endale aega ja nautige, ning ärge üle mõelge.

Kommentaare ei ole:

Blog.tr.ee