pühapäev, 23. märts 2014

Silvia Day- Peegeldus (Crossfire sarja teine osa)

Silvia Day - Alasti onCrossfire  sarja raamatutest esimene.

Kirglikult oodatud Crossfire seeria teises osas jätkub esimeses osas "Alasti" pooleli jäänud Eva ja Gideoni sensuaalne lugu!
Gideon Cross. Pealtäha ilus ja veatu, kuid sisemiselt katki ja piinatud. Ta oli minu jaoks nagu kiirgavalt kuum leek, mis kutsus mind naudingute tumedasse maailma. Ma ei suutnud, ega tahtnudki eemale hoida. Tema oli minu sõltuvus... minu kirg... alati minu.
Minu minevik oli sama vägivaldne kui temal. Meist ei oleks kunagi asja saanud. See kõik oli liiga raske, liiga piinav... väljaarvatud need hetked, kus kõik oli täiuslik. Need hetked, kus meeletu iha ja armastus üksteise järele viisid meid kirjeldamatu hulluseni.
Meid sidus vajadus ja sõltuvus üksteisest, mis viis kibemagusa kireni.


Ma ei tea kas ma kunagi varem olen mõelnud, et mingil hetkel võib kuskil liiga palju seksi? Aga vot kui kuskil on liiga paljus eksi, siis seda on selles sarjas. Ma ei tea kas ma hakkan vanaks jääma või on mul muud mured, aga ennast sarja teisest osast läbi närida oli oluliselt raskem kui esimesest. Ma ei tea mida ma sellest raamatust ootasin. Arvustused netis on sellele ju päris head igal pool ja seda eelistatakse iga kell "hallidele varjunditele" aga no ma ei tea... Mitte mina. Võimalik, et minu viga on seda raamatut eesti keeles lugeda. Ma peaks ikka korralikult hakkama mõtlema selle peale, et kas muretsen omale lugeri või siis hakkan raamatuid välismaalt tellima. Kuigi olgem ausad, raamatukogu on siiani parim lahendus ju olnud. Ja teistsuguste raamatute puhul toimib see suurepäraselt. No ma mõtlen seda tõlgete lugemist. 
Kolmandast raamatust ma pole suutnud ennast läbi närida veel. Kuigi see on mul siiski plaanis. 
Üks naljakas lisamärkus ka. Mu mees on see kes mulle raamatuid toob ja neid raamatukogusse ka tagasi viib ning seal sattus üks memmeke uurima, et mis raamtutega siis ka tegu on. Mu mees lajatas otse ja üheselt, et see on seksist. Vanem naisterahvas punastas vist varvasteni, aga uuris siis, et kas see on selline romantiline looke. Mul mees vastu, et ega seal midagi romantilist pole. Seksivad peaaegu kogu aeg... Naine oli põgenenud riiulite vahele... 
 

Kommentaare ei ole:

Blog.tr.ee